.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روایت سخنگوی بوش از پرتاب لنگه کفش

سخنگوی كاخ سفید در نخستین مصاحبه تلویزیونی خود پس از ماجرای پرتاب لنگه كفش به سوی جرج دبلیو بوش در بغداد؛ با شبکه تلویزیونی «فاكس نیوز» گفتگو كرد.

دانا پرینو در گفتگو با فاکس‌نیوز گفت: من در این ماجرا از قسمت زیرچشمم آسیب دیدم، این ماجرا فقط یك اتفاق بود اما سبب شد لكه‌ای كبود روی صورت من ایجاد شود.

وی گفت: مترجم ما سرگرم ترجمه كنفرانس خبری بود و میكروفونی در دست داشت و وقتی كفش‌ها پرتاب شدند نگهبان‌ها برای محافظت از جرج بوش به سمت وی پریدند و همین وضع سبب شد میكروفون از دست مترجم پرت شود و به صورت من برخورد كند و من متوجه نشدم كه میكروفون به سمت صورتم می آید و به همین خاطر واقعا شوكه شدم .

سخنگوی جرج بوش در ادامه افزود: من واقعا گیج شده بودم و نمی دانستم چه اتفاقی در حال رخ دادن است اما وقتی به صورت رئیس جمهور نگاه كردم دیدم وی از این رویداد عجیب بسیار سرگرم شده است.

وی گفت: من كمی ترسیده بودم زیرا نمی دانستم چه وضعی پیش آمده است، من داشتم گریه می‌كردم و اگر میكروفون به صورت شما هم برخورد كند گریه خواهید كرد.

پرینو گفت: رئیس جمهور دید كه من گریه می‌كردم اما ندیده بود كه میكروفون به صورت من برخوردكرده است .

دانا پرینو در ادامه درباره درخواست منتظر الزیدی از نخست وزیرعراق برای عفو شدن و نقش جرج بوش در این میان گفت: بی تردید خود عراقی‌ها باید در این خصوص تصمیم‌گیری كنند، عراقی‌ها قانون اساسی و رویه‌ای قضایی برای رسیدگی به این وضع دارند.

وی گفت: نوری المالكی می‌تواند در این زمینه تصمیم بگیرد ، به نظر من درست نیست كه به سران كشورهای جهان و یا هر فرد دیگری كفش پرتاب شود و راه‌های دیگری برای ابراز نظر به گونه‌های سازنده تر وجود دارد.

سخنگوی کاخ‌سفید در عین حال یادآور شد که جرج بوش گفته است هیچ حس بدی درباره این خبرنگار ندارد. وی از عراقی‌ها خواسته است در تصمیم گیری درباره این فرد بیش از حد واكنش نشان ندهند.

دانا پرینو در پاسخ به سوالی درباره تبدیل شدن «منتظر الزیدی» به قهرمان در جهان عرب و محافل چپ گرای آمریكا آن هم در شرایطی كه آمریكا میلیاردها دلار در عراق هزینه كرده است؛ گفت: آمریكایی‌ها كه فكر می كنند پرتاب كفش به سمت رئیس جمهور اقدامی درست است باید در اولویت‌های خود تجدید نظر كنند و این درست نیست كه بگوییم این خبرنگار عراقی به قهرمانی برای همه جهان اسلام تبدیل شده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.739 seconds.